Δευτέρα 19 Ιουλίου 2010

Βραβείο αποτελεσματικότητας για την διαφημιστική καμπάνια της ΛΟΥΞ

Το Αργυρό Βραβείο Αποτελεσματικότητας στην κατηγορία «Δαυίδ vs Γολιάθ» των βραβείων Effie Hellas απονεμήθηκε στην εταιρεία Λουξ Μαρλαφέκας και στη διαφημιστική της εταιρεία ADEL SAATSHI & SAATCHI για την «εκστρατεία» επικοινωνίας των αναψυκτικών της εταιρίας με βασικό μήνυμα «ΛΟΥΞΑΡΩ ΓΕΥΣΗ».

Σχεδιασμένα έτσι ώστε να μετρούν την επιτυχία μιας εκστρατείας με βάση τα αποτελέσματά της, τα Effie έχουν παγκοσμίως αναγνωριστεί ως τα μοναδικά βραβεία αποτίμησης της αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας, βραβεύοντας τα αποτελέσματα σε σχέση με την επίτευξη των καθορισμένων, κάθε φορά, στόχων μάρκετινγκ και επικοινωνίας.

Η Λουξ κατάφερε να διακριθεί μέσα σε ένα πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον με μία καμπάνια που είχε ως στόχο να γνωστοποιήσει τη μοναδικότητα των αναψυκτικών και χυμών της, να κεντρίσει το ενδιαφέρον του καταναλωτή, καθώς και να αυξήσει σημαντικά το μερίδιο της στην συγκεκριμένη αγορά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου